Сервісна підтримка

Демонстрація в функціонуючих медичних центрах: перед покупкою клієнти можуть випробувати обладнання для транскраніальної магнітної стимуляції під час демонстрацій у медичних центрах.
Переваги: ​​цей практичний досвід дозволяє клієнтам оцінити функціональність. Додатково: можна організувати віртуальні демонстрації для віддалених клієнтів за допомогою відеоконсультацій.


Навчання після покупки: після покупки надаються комплексні навчальні заняття, включаючи виїзні та віртуальні варіанти. ​​Віртуальні навчальні сесії через відеоконсультації пристосовуються до віддалених клієнтів, гарантуючи, що всі користувачі отримають індивідуальні вказівки.


Гарантійні послуги: протягом гарантійного періоду клієнти отримують спеціальну підтримку для вирішення будь-яких питань або питань, пов’язаних з обладнанням протягом 12 місяці з дня введення в експлуатацію. Переваги: ​​консультації по телефону пропонують негайну допомогу, а відеоконсультації дозволяють візуально усунути несправності.


Ремонт на місці: у разі виникнення проблем доступні послуги ремонту на місці.
Телефонні консультації можна використовувати для початкової діагностики, а відеоконсультації можуть допомогти персоналу на місці виконати простий ремонт.


Послуги власного ремонту (фірмовий ремонт):  для складних проблем ремонт можна виконати на ремонтному підприємстві нашої компанії. Переваги: ​​консультації по телефону полегшують попередні оцінки, а відеоконсультації можна використовувати для більш глибоких обговорень або демонстрацій.


Послуги заводського ремонту: у випадках, коли потрібен глибокий ремонт, обладнання може бути відправлено на завод для спеціалізованого обслуговування. Консультації по телефону забезпечують чітку комунікацію під час процесу оцінювання, а відеоконсультації можна використовувати для детальних обговорень з фахівцями заводу.


Телефонні або відео консультації з налаштування: клієнти мають доступ до телефонних або відеоконсультацій щодо початкового налаштування обладнання, що забезпечує безперебійний процес встановлення. Переваги: ​​ця опція віддаленої підтримки прискорює налаштування, надаючи вказівки в режимі реального часу для клієнтів у будь-якому місці.

Примітка. Існує обмінний фонд який надається для безперебійного виконання вашої роботи під час, коли обладнання в ремонті.


Регулярні майстер-класи та семінари: періодично проводяться семінари та семінари, які охоплюють використання обладнання, оновлення та найкращі практики.
Переваги: ​​віртуальні семінари через платформи відеоконференцій розширюють доступність, дозволяючи клієнтам з різних місць брати участь.

Ця розширена структура підтримки послуг не тільки відповідає нагальним потребам, але й наголошує на постійному навчанні та залученні. Включення віртуальних елементів гарантує, що ваші послуги підтримки адаптовані, охоплюють і приносять користь ширшій аудиторії.

kay

ДІАГНОСТИКА

ok

ПРОФІЛАКТИЧНЕ ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

delivery

Замовлення запчастин